Конспект
інтегрованого уроку математики та інформатики у 2 класі.
Тема: Розв’язування складених задач двома способами(ознайомлення).
Закріплення табличних випадків додавання та віднімання з переходом через
розряд. Запуск програми з Робочого стола.
Мета: Ознайомити учнів із
розв’язуванням складених задач двома способами;
вправляти в вимірюванні сторін
трикутника і квадрата, знаходженні їх параметрів;
розвивати навичку розв’язування рівнянь;
обчислювальні навички шляхом використання комп’ютера;
Навчити запускати програму з Робочого стола; закріпити навички роботи з
мишкою; розвивати комп’ютерну грамотність.
виховувати сталу навичку культури
праці роботи з ПК.
Обладнання: комп’ютери, таблиці
для усних обчислень, скорочений запис до задачі, демонстраційний матеріал.
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
Сьогодні у нас незвичайний урок
зустрічі математики з інформатикою.
(вітання з учнями. Перевірка відсутніх учнів)
-
Міні-бесіда про правила техніки безпеки під час роботи з
комп’ютером.
-
Чи можна розпочинати роботу з комп’ютером без дозволу
вчителя?
-
Як треба сидіти за комп’ютером?
-
Якою має бути відстань від очей до екрана монітора? Чому
?
-
З якою клавішею ви вже ознайомилися? Як вона виглядає і
де розміщується на клавіатурі?
-
Для чого її використовують у навчальних програмах?
ІІ Повторення вивченого матеріалу
-
Як правильно ввімкнути комп’ютер?
-
Що з’явиться на екрані монітора?
-
Як правильно вимкнути комп’ютер?
-
Які дії виконує ліва та права кнопки миші?
Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Мотивація навчальної
діяльності
Продовжити логічний ланцюжок:
Графічний редактор – PAINT
Текстовий редактор –
Програма для обчислень –
-
ІІ. Контроль, корекція та
закріплення знань учнів.
1.- Яку вивчаємо тему? (Додавання
та віднімання чисел з переходом через розряд)
- Як ми додаємо та віднімаємо
числа в межах ----? ( по частинах)
- Що таке Р?
- Як знайти Р▲, Р█, Р▄?
2.Перевірка домашнього завдання
- Запрошую,діти, на парад зірок (
виконання домашнього завдання на віднімання)
- Кому треба звернути увагу на
охайність та каліграфію?
- Хто не закінчив домашнє
завдання?
3. Хвилинка каліграфії.
- Діти , ми з вами вже
ознайомилися з деякими комп’ютерними програмами, знаємо для чого їх
використовують, який вигляд мають їхні значки. Та чи достатньо цього для
роботи? Як же почати роботу з будь-якою програмою? Як її відкрити? Сьогодні на
уроці ми дізнаємося відповіді на ці запитання.
IV. Робота над темою уроку
- Пригадайте , як
називається зображення, яке з’являється на екрані монітора після увімкнення
комп’ютера ( робочий стіл).
На робочому столі розташовані
значки програм. Подивіться уважно на екран. Чи впізнаєте значки відомих вам
програм? Які це програми?
Щоб відкрити будь-яку програму,
значок якої розміщено на Робочому столі, потрібно:
-
навести вказівник миші на значок. Пригадайте як це
зробити.
-
двічі натиснути ліву кнопку миші.
Робота за комп’ютером .
Запишіть цифри 1 2 3 4 5,
знайдіть їх суму (15) розкажіть все про це число.( двоцифрове, непарне, 1
десяток, 5 одиниць, сусіди 14, 16; склад 10і 5; 9 і 6; 8 і 7; 7 і 8; 6 і 9)
4. Проблема. Усний рахунок.
- Сьогодні ми спробуємо вирішити
проблему: Чи можна математичні вирази чи задачі розв’язувати за допомогою комп’ютера.
5.- розв’язок рівнянь х+8
=11(хлопчики); х-8 =9(дівчатка); 17-х =11 (сильні учні)
- знак периметрів ▲, ▄, ст.45задача
№244
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
- Які бувають задачі? ( прості та
складені).
Складені задачі можна
розв’язувати по різному, тобто 2-ма способами і якщо при цьому ми отримуємо
однакову відповідь, то задача розв’язана правильно.
- Пояснення вчителя.
Задача.
Дітям подарували 6 синіх і 8
блакитних кульок. 4 блакитні кульки діти взяли.
Скільки кульок залишилося.
Вчитель демонструє 6 синіх і 8
блакитних кульок у двох вазах. На дошці записує скорочено умову задачі:
Подарували – 6 кульок і 8 кульок.
Взяли – 4 кульки.
залишилося - ? кульок
Фізкультхвилинка
Слухати ми перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо вправу починати.
Руки – вгору, руки – вниз
І легесенько прогнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз – присіли, другий – встали.
Повторний аналіз кульки:
- Скільки було синіх кульок (6)
- Скільки було блакитних(8)
- Про що можна дізнатися за цими
даними ( скільки разом кульок у вазі?)
- Якою дією (+) 6+8 = 14
Вчитель забирає 4 блакитні кульки
- Чи зможемо дати відповідь на
запитання задачі? (14-4 =10)
Тоді розв’язування задачі матиме
такий вигляд:
І спосіб
1) 6+8=14 (к) разом
2) 14-4 =10 (к)
Відповідь: 10 кульок залишилось.
ІІ спосіб
- Дізнаємося скільки залишилося
блакитних кульок?
1) 8-4=4 (к) –блакитних
- Скільки всього кульок
залишилось?
2) 4+6=10 (к)
Відповідь: 10 кульок залишилось.
В обох випадках одна відповідь,
значить задачу розв’язано правильно.
ІV.Фізкультхвилинка.
V. Робота з підручником
Розв’язування задачі №240 ст.44 в
зошиті.
Учні читають задачу.
Ознайомлюються із схематичними записами до неї. Дають пояснення до кожного
способу. Порівнюють відповіді, які отримали при різних способах розв’язування.
Записують задачу у зошит.
VІ. Підсумок уроку.
Рефлексія.
- Що запам’яталося.
- Що вивчили?
- Що було цікаво?
- Чи можна розв’язувати складену
задачу 2-ма способами.
- А просту (не можна)
- Чому.
Немає коментарів:
Дописати коментар