субота, 18 лютого 2017 р.



Аналіз роботи
районного методичного об’єднання вчителів фізики і
астрономії у 2016-2017 навчальному році.
РМО вчителів фізики та астрономії  у 2016-2017 навчальному році поєднувало 23 вчителів Гадяцького району.
 У 2016-2017 навчальному році відповідно до районної проблемної теми методичне об’єднання  вчителів фізики та астрономії працювало над проблемою «Підвищення якості й ефективності освіти шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій».
Мета роботи районного методичного об’єднання
Оптимізація навчально-виховного процесу, підвищення ефективності методичної роботи з педагогічними кадрами, вдосконалення її змісту, удосконалення професійної майстерності та розвитку творчої активності педагогів, впровадження в практику роботи досягнень науки, нових технологій, на основі діагностування педагогічної майстерності.
Зокрема:
1.Підвищення якості освіти та професійної майстерності (компетентності) педагогів;
2.Удосконалення науково-методичного забезпечення навчального процесу;
3.Упровадження та поширення інноваційних освітніх технологій.

Робота РМО була спрямована на виконання таких завдань:
1.«Підвищення якості й ефективності освіти шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій».
2.Активізація діяльності вчителів із підготовки учнів до участі в предметних олімпіадах, Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України та у фізичному конкурсі «Левеня»;
Створено творчу групу  вчителів фізики з питання : «Нові інформаційні технології в навчальному процесі» в складі:
Голова:
 Довгаль О.І., вчитель фізики Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів
Члени:
Короленко М.І., вчитель фізики Веприцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Тютюнник І.Ф. вчитель фізики Вельбівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Лук’яненко Н.Й., вчитель фізики Качанівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Хлібко Л.Ф., вчитель фізики Хитцівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Творча група виробила такі рекомендації вчителям фізики загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІ та І-ІІІ ступенів з питання: « Впровадження нових інформаційних технологій в навчально-виховний процес»
1.                 Опрацювати проект Концепції розвитку української школи  «Нова школа».
2.                 З метою обміну досвідом вчителям фізики створити власні блоги чи сайти.
3.                 В практичній роботі вчителям фізики рекомендуємо опрацювати і застосовувати в своїй практичній діяльності такі технології:
·                    Технології особистісно-орієнтованого навчання
·                    Технології проблемного навчання
·                    Технології розвивального навчання
·                    Технології проектного навчання
·                    Ігрові технології навчання
1.                 Ознайомитися з досвідом роботи В.В.Олександрука «Використання інформаційних технологій на уроках фізики» (Глинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, Здолбунівський район, Рівненська область) та використовувати в своїй практичній діяльності (Посібник додається в електронному вигляді).
2.                 Запровадити використання на уроках фізики програмиMyTest.
3.                 Провести спільне засідання творчої групи та районного методичного об’єднання вчителів фізики з питань використання ІТ технологій в навчально-виховному процесі:
·                    Підготовка друкованих роздаткових матеріалів (контрольні, самостійні роботи, дидактичні картки для індивідуальної роботи);
·                    Мультимедійний супровід пояснення нового матеріалу (презентації, аудіо-відеозаписи реальних лекцій, навчальні відеоролики, комп’ютерні моделі фізичних експериментів;
·                    Контроль рівня знань з використанням тестових завдань.
1.                 Членам творчої групи створити блоги, та поповнити їх матеріалами з досвіду своєї роботи.
Проведено районний семінар вчителів фізики з питання  «Проблемне навчання учнів на уроках фізики» на базі Бобрицької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів (Вчитель фізики Голубенко В.В., жовтень 2016). Який виробив рекомендації вчителів фізики загальноосвітніх шкіл   І-ІІ ступенів з теми: «Проблемне навчання на роках фізики»
 вчителям загальноосвітніх шкіл району щодо розробки проблемних уроків (див.сайт РМО вчителів фізики Гадяцького району).
У 2016-2017 навчальному році були проведені І,ІІ іІІІетапи Всеукраїнських олімпіад з фізики. Результати на сайті відділу освіти та НМЦ, ПОІППО
Проведено районний конкурс-захист МАН, до захисту були представлені 3 роботи «Поширення поляризованого світла у рідких кристалах. Рідкокристалічні дисплеї» учениці 8 класу Соснівської ЗОШ І-ІІ ступенів Балабан Єрміонії Григорівни.
«Жива і мертва вода» учня 9 класу Петрівсько-Роменської ЗОШ І-ІІІ ступенів Коленко Ростислава Олександровича
«Дослідження фізичних властивостей питної води с. Сергіївки» учениці 9 класу Сергіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Курилко Юлії Миколаївни
 За результатами конкурсу на область направлена робота «Жива і мертва вода» Петрівсько-Роменська ЗОШ вчитель Педченко Н. М.
Робота РМО в цілому сприяла підвищенню професійного рівня вчителів як на засіданнях, так через самоосвіту та впровадження новітніх педагогічних технологій. Члени РМО вчителів фізики та астрономії з метою підвищення фахової, психолого-педагогічної компетентності відповідно графіку навчаються на курсах підвищення кваліфікації.
У 2016-2017 н.р. у роботі РМО вчителів фізики та астрономії були певні недоліки:
1.Потребує подальшого вивчення методика особливостей використання комп’ютерів на уроках вчителями фізики та астрономії району;
2.Недостатня робота вчителів фізики в підготовці здібних та обдарованих учнів до предметних олімпіад та МАН.
Районному методичному об’єднанню вчителів слід спрямувати свою діяльність на вирішення таких завдань:
1.Посилити вивчення методики застосування інтерактивних комунікаційних технологій на уроках через відвідування уроків, творчі звіти вчителів, які атестуються;
2.Активізувати діяльність вчителів із підготовки учнів до участі в предметних олімпіадах, до Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів Малої академії наук України та участі у фізичному конкурсі «Левеня»;
3.Продовжити використання різноманітних форм проведення РМО для забезпечення підвищення професійного, творчого, культурного рівня вчителя.

Немає коментарів:

Дописати коментар